måndag 1 september 2014

Strössel

Måndag morgon och den här veckan bjuder på en hel del skoj. Det blir en överraskningstårta (en riktig favorit) och till helgen packar vi bilen och styr mot Söderhamn. Helgen kommer också lite tidigare och är också extra lång då jag är ledig på fredag. En av mina guldklimpar fyller nämligen 1 år inom kort och det ska vi fira till helgen. Jag ska göra min första "öppna tårta" samt även hjälpa syrran med lite fix inför kalaset.


Strösslet ovan kommer från LAGERHAUS och är en present från mina kollegor. Den första halvan av 2014 har mina bakverk varit allt mer sällsynta på jobbet då all min tid och fokus gått åt till bröllopsplaneringen. Nu när bröllopet är över hoppas kollegorna på en höst där bakverken duggar tätt igen. Strössel är en rolig inspirationskälla och kanske kommer det till användning redan denna vecka?

Ha en fin vecka! 

2 kommentarer:

Emmelie sa...

Vilken gullig liten present <3

Elin Åslund sa...

Visst är det, de är så söta:)