onsdag 12 februari 2014

Hela Sverige Bakar 2014!

Hej kära läsare!

Denna kom på mailen igår och jag passar på att dela med mig till alla hemmabagare där ute!


Nu är det äntligen dags att söka till en ny säsong av Hela Sverige Bakar.
Är du den rätta personen att medverka i programmet eller vet du någon annan som älskar att baka?
Tips på någon bekant som du tror skulle passa i programmet är vi även tacksamma för.

Klicka på länken nedan och sök redan idag! Sista ansökningsdagen är 17 mars.
http://www.tv4.se/hela-sverige-bakar


Jag säger det igen, jag kommer inte att söka! Jag vill däremot passa på att önska alla Er andra stort lycka till!


Ikväll pågår ett experiment i mitt kök, jag fick idén i morse om en tårta jag skulle vilja göra tills på fredag och nu ska bottnarna gräddas. Förhoppningsvis (beroende på resultatet) kommer ett recept upp på bloggen i helgen.


Trevlig kväll!
//Elin

Inga kommentarer: